Bildbrist!

Är på något bättre humör nu i alla fall. Till skillnad från i morse. Men efter den lilla cp-ungens bestyr gjorde det inte saken bättre när jag kom hem och ser att någon suttit i min trapp utanför min dörr och väntat på att  jag ska komma hem. Denna personen har suttit o druckit bärs och sedan bara ställt burken utanför och gått. Okej det är la skit samma så sett, men eftersom mina grannar redan "hatar" mig så ser det la kanske inte så bra ut kanske! Men tror jag vet vem denna person är så ska la ta upp det med honom senare, typ imorn!

Satt och kolla igenom bloggen lite innan. Ser att jag blivit dålig på att lägga upp bilder! Men finns massa anledningar till detta faktiskt!

  • Sitter inte och bloggar vid min dator så ofta längre!
  • Har inga bilder som är mina på B's dator!
  • Har inte lagt in nya bilder i min dator hemma, varken från mobilen eller kameran!
  • Har heller inte tagit så mkt kort det sista!
  • Mobil-kameran har varit sönder!
Men jag ska ändra på detta när jag har ork. Nu har jag ju fått ordning på kameran i min mobil så nu kommer jag la kunna ta mer bilder med den eftersom jag aldrig tar med mig kameran nånstans längre. Sedan har jag la inte ens gjort så mkt det sista så att det har varit värt att ta några kort. Men har en hel del bilder på Alicia♥ som jag vill lägga upp. Men dom ska jag lägga in så fort jag får orken till det.  Hur som helst, det kommer bli bättring :D

Nu ska jag kolla lite tv tills Mr B♥ kommer ut ur duschen sedan blir det kanske film OM jag har tur! Hörs imorn gott folk!

Tjarrå!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?