Fantasilös Rubrik

Nämen tjena gott folk. Sitter här och tar en cigg, ska snart ner till tvättstugan och hämta min rena tvätt :D.. Underbart ju. Ätit har jag också gjort och duschat. Fään, jag är duktig allså. Tänk att jag kan klara mig heeelt själv när jag är 21 ;) hehe. Igår var jag ens väng i knulleland med min käre syster och min älskade fader. Var jävligt mysigt och det fick mig på bra humör. Var som sagt jävligt längesedan jag gjorde ngt sånt med familjen. Men nu ska det bli ändring på det mesta i mitt liv. Det lovar jag er! Ber om ursäkt för tidigare år faktiskt, jag har la inte precis varit den jag borde varit. Men nu känns det som om allt är påväg att ordna upp sig och att jag börjar återgå till den männsikan jag var förr. O jag vet att ni gillar't!

Igår åkte jag även upp till B efter att jag varit i knalle. Han fick ett samtal och skulle köra två polare till V-Fors, där dom skulle hämta mums (öl). Väl hemma hos B igen så gjorde jag käk (kyllinggryta och ris) sedan blev det slppa resten av kvällen. Somna till o med sittandes i soffan (Y) Men det var ENDAST för att B somna före. Annars hade jag aaaaaaldrig somnat! (sant) :P..

Nä nu orkar jag inte skriva mer faktsikt. Ska dra ner o hämta tvätten nu tänkte jag. Sedan vette fan vad som händer. Inget planerat än i alla fall! Men ha det bäst fölket!

Puss!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?