Först så...

Vill jag säga Grattis till min käre svägerska E.K som fyller 25 år idag! Hoppas du får en toppendag, det förtjänar du! Sedan vill jag säga GOOD MORNING SUNSHINE till alla. Hoppas ni sovit gott, för det har jag gjort.. Till o från i alla fall ;) Vaknat en del ggr inatt. Hum di dum♫.. Hade så jävla ont i magen igår så att jag gick o la mig innan elva.. Ofta det händer liksom.. Kändes helt skumt att vakna till lite grann runt tjugo i ett inatt och att redan ha sovit innan det :P Brukar inte somna före ett-två i vanliga fall!

Nu ska jag kolla klart våra bästa år och sedan ska jag ta disken här. Sedan blir det en sväng hemåt. En dusch käka lite slappa och sen ikväll åker jag la iväg igen! Men nu har jag inget mer vettigt o skriva, så tjaråå!

Puss

Kommentarer:


E.K - Mamma Till Alicia
Datum 2009-11-05 Tid 11:46:29

aww :) Tack.


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?