Good shit




Singel!
Jao tro det eller ej, men så är det.. och som jag känner just nu så hoppas jag att det förblir så! Orkar inte vara morsa till en som är 24 längre :S.. Så ork på det och lycka till nästa gång.. Men man får ju se hur allt blir med tiden.. Borde man ge en chans till?? Efter trehundrafemtioelva gånger!?




Helt Jävla Ärligt, Låt Mig Vara!!!

Ditt val, ditt fel du som gjorde bort dig.. Så låt mig för fan vara ifred!!!




Satt och läste mina gamla blogginlägg här i brist på annat att göra. Kom då och hitta dessa två som är ovanför. Hur i fan kunde jag ens tänka tanken på en ny chans till!? Haha va? Vilken jävla tur att jag inte gjorde det, hade fan hamnat på sjukan till slut. Är så jävla glad att jag tog rätt beslut. Och det är inte förens nu när jag mår bra igen efter dessa tre år i dimman som jag fattar vicken jävla dimma jag var i. Det beslutet är det bästa beslutet jag tagit någonsin och jag tänker åter igen säga TACK till alla som då stod vid min sida och fick mig att inse att livet har lite mer än så att ge! Nu är jag i alla fall lycklig på riktigt för första gången på riktigt lääänge!

Nu blir det att göra sig iordning. Ska på möte i vanlig ordning, så jag går la här ifrån om en halvtimma. Men vi hörs ikväll antagligen!

Mys Mys ♥

Kommentarer:


Datum 2009-11-24 Tid 18:03:23

Vi ses snart hoppas jag :D ♥


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?