Gratis är gott!

Hejhej gott folk. Sitter o dricker min sista öl här nu, ELK i vanlig ordning! Haft en jävla rolig dag måste jag säga. Vakna i morse o skulle dirr sticka på möte med P-A. Gick som vanligt, glad när man går dit och vansinnig när man går där ifrån. Tur man har B som gör allt lite bättre! Sedan drog jag hemåt o käka lite, o sen kom G förbi. Var ett tag sedan man umgicks med honom och kul var det. Sedan kom det fler folk förbi o vi tog några öl ihop. Sedan kom pojken o hämta mig, ja jag vet, tro det eller ej men jag har skaffat mig en sådan igen. Sa att jag skulle vänta till 2012 med detta, men blir man kär och öppnar upp ögonen för ngn så kan man inte göra så mkt åt saken! Sålänge det är en bra kille så gör det la inget! Han är MYS i ordet MYSIG! ;).. Nu har Mr duschat klart så nu ska vi se en film, skriver la mer imorn antar jag! Kanske i alla fall, för nu har jag inte ens ett halft skrivbord längre :P De Ä Knaaas!

PussPuss!

Mr B♥

Kommentarer:


Datum 2009-11-10 Tid 22:32:45

<3


Annie
Datum 2009-11-10 Tid 22:47:49

MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖWEH! ♥



va gulligt! hahaha


Tessan
Datum 2009-11-10 Tid 23:18:04

Du vill inte köpa Robins gamla datorbord så länge eller? Inte det snyggaste, utan bara ett vanligt, men att ha så länge kanske? Pusselipuss


JessiCa
Datum 2009-11-12 Tid 10:12:12

Haha jaa, bladen blir ju helt bruna och ruttna =(



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?