Missförstånd!

Ni som läst mitt inlägg som jag skrev tidigare idag kan vara lugna. Det är inte B jag menar. Är några som frågat om det nämligen. Jag läste massa gamla inlägg och fick en del tankar som jag ville skriva ut. Så det är alltså Steinert jag skriver om där, INTE B :) Jag och B håller ihop fortfarande tack o lov ♥

Kom iväg på mitt möte innan med som sagt, gick bra idag med konstigt nog. Trodde aldrig jag skulle kunna gå där ifrån nöjd och glad två ggr i rad. Men det är väl tur att jag slipper gå där ifrån förbannad varje gång. Kan ju bero på att jag klarnat till i huvvet och mår lite bättre nu igen. Gött o må bra igen faktiskt. Tack för det folket, utan er hade jag nog inte vaknat till liv igen :) Ni är guld värda♥

Nu ska jag glutta på Simpsons. Hörs!

Kommentarer:


Maze
Datum 2009-11-24 Tid 21:07:18

Steinert <3 jauuuuuuuuuuuuuuuuu


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?