Nä nu får det snart räcka

Bakis igen i vanlig ordning. Nu får jag fan ta o skärpa till mig, kan inte vakna bakfull varannan dag, det funkar inte så. Så nu blir det öl varje dag ist ;) Hehe nädå. Nu ska jag faktiskt bara hålla mig till helgerna med alkoholen, är så tröttsamt att vara bakis o sen är det bara onödiga pengar.

Har precis kollat på våra bästa år, haha sicken action det var idag. Riktigt spännande haha men vilket kärringprogram! Passar mig ich Annie fint :).. Ska snart dra iväg till stan/knalleland. Ska möta E.K och Alicia i stan och sedan drar vi till knalleland. Håll tummarna gott folk för att jag hittar ett par stövlar och ett par nya skor. Blir ju dyngvåt i de andra skorna jag använder.

Efter knalle blir det hem en sväng o duscha o lämna lite grejer. Sedan ska jag till B ikväll och laga mat :) Och sedan kommer ju B's "boyfriend" T hem idag, får la se om dom ska mysa lite haha. Annars får dom mysa imorn! Taconight ;) Jaja nu ska jag sluta babbla så jävla mkt, men en sak till bara →

Störande
Är det inte typiskt!? Att så fort man skaffar kille, så ska alla komma tillbaka till en. Säga att dom saknar en och vill ses och sånt. Tycker det är bra skumt, folk kan liksom vara tysta ett bra tag o sen så fort man blir upptagen så ska dom börja höra av sig. Och att dom visar sitt intresse när det är för sent redan är ännu konstigare, kunde dom liksom inte visat det liiite tidigare. Men faktiskt så är det skit samma, för jag är förbannat nöjd med B så ni andra kan ju dra ngt gammalt över er :P

Pysshääj

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-11-26 Tid 13:46:10

dom kan ju dra över dig, du är ju gammal. haha;P




Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?