Du har väl inte syndat i ditt liv!?

Gomorron folket.. Vakna för ett tag sedan och har legat och snackat tele med E.K.. Ska ner och möta henne och bror i stan sen.. Kommer la bli kul förhoppningsvis. Sedan ska jag nog en sväng till maxi eller så tar jag city i stan.. Handla hem lite käk oså.. Sen vette fan vad jag ska göra, ska nog köpa busskort idag med. Det är la på tiden! Min mentor ska ju inte behöva köra hela tiden haha. Nä men vafan, alltid gött o kunna ta sig vart man vill när man vill!

På Torsdag är Marcus begravning och jag ska inte gå, men jag skänker alla tankar till honom och hans familj! Beklagar ngt så enormt! R.I.P ♥


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-26 Tid 12:47:24

Haha, den är roooolig juh! =D

Ska lägga in ännu fler såna, hahahahaha duvet den med somalier och sugrör? har en liknande på G =D

<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?