G'night folket!

Nu är det snart dags för sängen och kommer somna som ett barn hoppas jag!
Är alltid lika skönt sova, skulle vilja lida av samma sjukdom som Annie..
Det är nämligen så att hon lider av kontrollerad narkolepsi, det innebär att man
kan somna precis när man vill utan problem.. Hur gött hade inte det varit..
Grattis Annie! Hade önskat att jag vore sjuk på samma plan som dig o inte bara allmänt
dum i huvvet som jag är :P.. Har fortfarande inte kollat klart på The Abyss än,
den är så jävla seg.. Det är inte förens nu det börjar hända ngt o det är efter typ
en och en halv timma, hur drygt är inte de!? Får la se sen om den var bra när man sett
den i helhet.

Yes, Tove gick vidare i Idol, men det visste man ju nästan redan.
Och imorgon får man se vilka fyra som också ska gå vidare, jag tror att
dom kommer skicka vidare punkhoran Moa och Reza. Reza var faktiskt riktigt
bra ikväll med tycker jag! Men Caroline/a var bättre tyvärr! Men som sagt åter igen!
Heja Mariette och Erik till FINALEN! ♪ ♫ ♪

Nighty Night!

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-10-02 Tid 01:01:39

kontrollerad narkolepsi is tha shit! <3

Är ju inte precis så att jag klagar. :) hahaha


JessiCa
Datum 2009-10-02 Tid 09:01:39

Hehe taack! =D Ska jag göra.

Hmm, två krigsfilmer var det iaf, men namnen är krångliga =O haha,


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?