God morgon alla förvånade!

Inte kunde ni la tänka att jag skulle vara vaken vid den här tiden, när jag vanligtvis
inte är uppe innan tolv för det mesta. Gick faktiskt upp halv åtta idag, stolt, Men ni
får ju tack Mr B. Annars hade jag sovit som ett liten barn fortfarande. Konstigt nog så
är jag inte ens trött nu, och  sov la en och en halv timma max. Iofs så somnade jag på soffan
när vi skulle kolla på film I LOVE YOU MAN som den heter. Velat se den länge nu. Jävla osis att
jag somnade så skönt haha. Och jag sov stenhårt med för jag la inte ens märke till att B gick ur
soffan och jag dunka ner huvvet! Inte en reaktion haha! Men MrMannen B, Tack för att du gjorde
min dag igår inte många som lyckas med det haha. Fick skjuts hem för ett tag sedan för han skulle
till jobbet stackarn han är nog svinigt trött.. Han får sluta tjöta så på natten ;) haha näfan de va mys!
Har precis tagit en dusch som var underbart skön.. Ren o fin :)

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-12 Tid 18:43:05

Kors i taket!!

Du måste ju vara sjuk som kommer upp såååå tidigt! 0.0, haha



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?