Gyllene tider

Sitter och lyssnar på Gyllene Tider, musik som aldrig dör ut för mig.. Blir liksom
glad av att lyssna på dom, och det kan jag behöva! Är lite smått nere idag. Efter det
som hänt i helgen eller rättare sagt det som hände igår. Hatar att driva omkring i
ovisshet. När man bara går runt o inte har koll på nånting och inte fattar vad det är
som inte stämmer! Ska snart snacka med T och kolla vad fan det är frågan om..
Och jag hoppas på några vettiga förklaringar. Hoppas i alla fall att skiten löser sig så
att jag kan lägga det bakom mig.

Inatt kom en polare hit o hälsa på, har aldrig umgåtts själv med han men det var
faktiskt jävligt roligt. Satt o garva åt hans "idioti" hela tiden haha.. Vi stack ut med
bilen en sväng o jag drog nån öl som han hade med sig.. Skulle åka iväg o hämta
T på trandared, men han dök aldrig upp så vi åkte hem till mig igen.. Han berättade
en del grejer som jag inte visste om, som gör mig glad på ett sätt men förvirrad på
ett annat sätt.. Kul att han vet mer om mig och D's relation än vad jag själv gör!
Haha verkar inte som om jag har koll på nånting faktiskt men det fixar sig nog.
Jag kommer la liksom märka tids nog vart vi "står" nånstans.. Lilla Lilla D synd att
jag ska behöva lacka ur på dig när vi annars har det toppen!


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?