Hatar att leva i ovissheten

Om jag kunde spola tillbaka tiden hade jag gjort det för längesen. Men vi lever tyvärr
i verkligheten så det är ju helt kört. Kan bara inte fatta varför vissa saker blir som
dom blir. Och jag hatar att inte veta varför. Har gått runt i fyra dygn nu utan att få
veta, höra eller se vad jag kan ha gjort. Och om jag på ngt sätt gjort ngt korkat får
jag la ta på mig det då och bara säga förlåt.. Vad mer kan man göra liksom, men det
vore ju bra i så fall om man fick veta vad det var. Jag har inte en aning! Och jag säger
bara en sak, jag tänker inte säga förlåt för något jag inte vet vad det är så hoppas på
att du berättar det snart för såpass mkt hoppas jag att jag är värd i dina ögon!..

I vilket fall som helst så sitter jag här o fryser händerna av mig.. Svin kallt här inne!
Kanske borde stänga balkongen!? Men hmm då kan jag inte röka inne ju haha o det blir
ju tre gånger så kallt om man ska behöva gå ut varje gång :D.. Aja får ta på vantar! Haha

Nu gör det så ont i mina små fingrar att jag tänker sluta babbla massa skit, som ändå
inte är speciellt intressant o läsa :D.. SÅ ja gott folk, sov gott! ♥


Hurt and Sad!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?