Ibland funderar jag...


... på att ge upp allting och bara ge fan i att ens försöka!





Har precis haft lite besök av Ramona. (Min familjehems-syster)
Var riktigt roligt att träffa dig var ju ett bra tag sedan sist och tänk vad tiden går fort!
Det är ju helt sjukt allså. Tog en cigg eller ah några och snacka lite skit.. Var nice att
snacka med någon annan för en gångs skull. Kul var det i alla fall!
Käka precis lite mat med, varit hungrig sen igår haha.. Tänk att man kan bli såhär
sjukt mätt av tre firrepullar :O haha Det är la iofs bara bra så kanske man inte tjockar
på sig för mkt. Nu ska jag ta en cigg och dryga framför TV:n lite.. Innan folket kommer,
om dom nu skulle kika förbi. Vore ganska najs om dom kom med en öl eller två till mig!
Haha jaja.. Hörs säkert senare!






Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?