Idag är ingen vanlig dag, Idag är det en Öldag! ♪ ♫

Tjäo!
Är på fruktansvärt bra humör idag, det är la på tiden.. Eller vad säger ni gott folk!? Ska snart gå hemåt, ska bara sno lite ström från B till min tele så jag kan snacka tele heeeela vägen hem! Om nu inte Anuttan hade viktigare saker för sig :) Väl hemma ska jag dra o möta Ann o sen blir det en sväng till bolaget i knalleland! Ska nog ta det lite lugnt med ölen idag, sist blev jag ju typ snorfull på fem st eller vad det nu var! Har ju druckit as lite den senaste tiden! Måste vara på grund av den bästa Mentorn som jag har? ;) Men öl ska smaka gott idag i alla fall..

GRATTIS ANDREAS TILL 27 ÅR
Idag fyller min käre bror 27, så vill hälsa ett stort grattis till honom! Börjar bli gammal nu haha, elak jag är.. Men du har i alla fall inte börjat få rynkor än brush! Va gla för de :) Får la kika upp nån dag efter jag fått pengar o bju på käk eller ngt får la se.. Måste ju ändå komma upp med era pengar! Yeye nog om det Grattis i alla fall ♥

Nä nu ska jag ta på mig kläder, kommer frysa som fan på vägen hem, ingen tröja :( får hoppas att jag går mig varm! Annars kanske jag blir sjuuuuk o det vore jävligt synd! Jaja hörs sen!

Puss puss ♥

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-23 Tid 15:15:30

Grattis till bror ju! =D



Och, hahaha, vilken söt rubrik =D



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?