Kan man tänka sig!

Vaknade idag runt nio i morse med en liten baksmälla som fort gick över.. Tur var väl det! Fick i mig en hel del ELK igår o sedan hade J med sig MINTTU som man i vanlig ordning inte tackade nej till, så fyllan var väl ganska så kraftig igår. Deckade runt fem i morse och efter fyra, fem timmars sömn är man ganska sleten. Har precis tagit en dusch i alla fall så nu känns det lite bättre i alla fall :) Sitter och funderar på om jag ska orka städa, eller helt enkelt låta det vara som det är när jag drar senare ikväll. Får se om orken räcker till, måste ju ha lite energi kvar när jag drar till Mr B :)

Innan när jag kom ut från duschen så hade posten kommit. I vanlig ordning blev jag sne och tänkte direkt att det var nån tråkig jävla räkning som vanligt. Men näj det var det inte. Var ett brev ifrån boråshäktet! Mr T har skickat brev till mig. Vet inte om jag tänker svara han ens, för han var så jävla otrevlig och hade allmänt jävligt dålig stil. Inte nog med att han är skyldig mig pengar fortfarande utan han var nära att förstöra en av mina närmsta relationer och inte nog med det så kändes det som om han bara var här för att kunna uträtta sina såkallade "behov"! Nu vet ju inte jag om det verkligen är så, men det skulle inte förvåna mig. Hans såkallade behov är inte sex nu så ni vet, utan en massa annan SKIT och låna pengar mm. I alla fall så bad han om ursäkt för sitt beteende och säger att han ska ta tag i de problemen han gav mig när han kommer ut, vilket blir om ett år som han skrev i brevet! Men hallå eller, om ett år!? Då har jag nog lämnat detta låååångt bakom mig! Ye ye får la se om jag svarar tillbaka eller inte!

Nu ska jag i alla fall göra ngt annat än att skriva, börjar få ont i mina små fingrar! Mr D ligger och sover här på soffan så kan inte lyssna på musik heller, jävla bajs oxå :P..

PussPuss

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-27 Tid 14:27:40

Vem är mr T? Ingen jag hört talas om tror jag :O


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?