One Tree Hill-Dag

Idag har min dag bestått av att kolla massa One Tree Hill avsnitt. Först kollade jag på dom fyra avsnitten som ja missat av den nya säsongen (säsong 7) Det sista avsnittet jag såg på var så jävla bäst allså. Till och med så bra att jag lipa på slutet haha, för jag blev så jävla glad! Go Dan Scott tro det eller ej, men jag börjar fan gilla den snubben nu. Sedan började jag kolla om säsong ett, IGEN, har nog sett första säsongen tre-fyra gånger nu. Konstigt att man inte tröttnar allså.

Har även städat iordning lite hemma, diskat och plockat undan alla ölburkar efter alla dessa små-fester man tror man kan ha titt som tätt. Men det är ju som sagt slut på det nu, haha (typ).. Sedan lagade jag mat och duschade o sånt annat man gör en vanlig vardag. Känns som om gamla Johanna är påväg tillbaka.. Hon som fanns för tre-fyra år sedan. De flesta gillar den Johanna bättre. Orka mig som skriver om mig själv i tredje person! ;) I alla fall, tur man mår bättre nu i alla fall!

Idag var även Marcus begravning. Jag var inte där, men ska ta reda på vart han "ligger" sedan och åka dit med E.K någon dag och säga "hejdå" på mitt eget sätt. Hade bara känts konstigt att dra dit själv. Orka stå där o grina för fulla muggar och inte känna någon av dom andra som är där. Iofs hade jag nog känt en del av dom men hade velat ha med någon annan som kanske står mig lite närmare, som man kunde haft som stöd. I vilket fall som helst så är begravningen klar nu och jag hoppas att han funnit ro. Kommer sakna dig mer än ord kan säga, tänkt på dig hela dagen idag! ♥



R.I.P Marcus!


Ha det bra folket tills vi hörs igen ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?