There's something inside me and I know it's good!

Gomorron folket!
Sitter hemma hos Mr B och gör inte ett skit just nu.. Han skulle iväg innan så han stack la vid halv tio eller ngt, så skulle jag försöka somna om.. Gick det!? Näääe, självklart inte.. Men jag låg kvar en stund ändå.. Soft o gött mhmm! Så nu sitter jag här o kikar runt lite på nätet för han kommer la tillbaka vid halv tre eller vad det var han sa.. Sitter o lyssnar på en skön låt som ni oxå borde göra (laugh n a ½ med D-A-D) as go faktiskt.. Har även varit jättesneeeel!
Har faktiskt diskat "stolt gubbe".. Fy fan va ja är bra!!! Nu har jag inget mer på hjärtat så ha de!

Pussheeeej!

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-10-18 Tid 19:09:57

Det fick bli legins och ett längre linne typ =D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?