Tidig morgon!

Halloj gott folk, sitter just nu uppe hos MrMannen D och dricker en öl :O.. Sorry Mr B men var
lite törstig och gillar inte vatten! Och öl är det ju inget fel på, men jag ska hålla mig till en,
kanske två, resten ger jag så snällt bort till Mr D.. Jag är så jävla snäll! :P Är lite smått trött
faktiskt, decka så sött i D's fåtölj haha ganska skev sovställning om jag får säga det själv..
Är absolut inte van att gå upp innan tolv, och idag blir man väckt klockan sju, fy fan :P..
Men det var det lätt värt, din varme sate ;).. Nu pallar jag inte skriva mer, ska sätta mig o kolla
lite tv igen tänkte jag.. men ha det så gött gott folk.. Förresten, idag blir det promenix från boda
ända ner till norrby :O palla!? ;)

Pusspuss 

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?