Bättre humör punkt nu!

Har precis tagit en underbar dusch! Så skönt att göra det på kvällen innan man ska
nana kudden! Och sedan är det ju gött att duscha när man solat med..
Stämmer det att man inte ska duscha direkt efter en solning för att man får
mer färg även efter att man solat klart!?..
Har i alla fall börjat få lite färg nu, tur är väl det.. Innan kunde man lägga en
alvedon på min hud så det såg ut som en leverfläck :O.. Är det illa!?
Jag har även kommit fram till att det faktiskt finns bra killar på denna planeten!
Trodde aldrig jag skulle skriva något sånt haha men det är sant ;)
Goa killar, Det gillar vi!!!

Nä nu ska jag snart hoppa ner i sängen och sova.. Hoppas jag kan somna
bara, vaknade ju vid två eller ngt idag trots allt.. Men är faktiskt lite småtrött nu ändå!
Plus att jag måste komma upp liiiite i tid imorn i alla fall runt tolv eller ngt..
För imorn kommer D och säger hej! Hehe han säger nog iofs mer än så men
poängen är den att han ska komma! haha! Orka mig som krånglar till allt ;)..

Natti! ♥





Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?