Dunder och bravader!

Hetsig och slö helg på samma gång.. Hade riktigt (nästan i alla fall) skoj i fredags..
Var la en del saker som inte var så roligt eller som sved lite för min del, men över lag
så var det la skoj!.. Lördagen där emot var riktigt slö.. Vakna på Boda as bakis. Drog hem nästan
direkt och tog en dusch o fixade om mig.. Sen dags upp till boda igen.. Drack nästan ingenting den dan.
Var så trasig och fruktansvärt slö.. Efter några timmar uppe på Boda stack jag hem med D och Brandt..
Satt o tjöta lite och D var svin gullig och hjälpte mig att städa undan här hemma.. Tack♥
Han tog till o med den riktigt äckliga disken haha, men sa till honom o låta bli men han ville
så varsågod.. Haha jag hade aldrig klarat ta en sån disk hos någon annan!

Kom precis hem efter att ha följt D en bit ner i stan, han måste vara hemma imorn förmiddag
o kirra lite saker.. Var gött att gå ut en sväng faktisk.. Frisk luft är bra för hälsan ;)..
Men inte så jättetrevligt att gå runt själv mitt i natten på Norrby! Men ändå..
Imorn funderar jag på att dra en sväng till stan innan D ska komma hit.. Ner till
Sunhouse och sola lite.. Har glömt o sola på några dagar nu! Hehe färgen försvinner ju :O

Sedan vill jag säga ett JÄTTESTORT GRATTIS till min lillasyster Jessica som fyllde
hela 19 år i fredags.. Usch vad åren går fort, känns som om det inte var alls längesedan
hon sprang runt med leoparsbyxor med matchande tröja och lugg :D hehe Så söööt ♥

PussPuss!

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-09-28 Tid 07:11:59

"känns som om det inte var alls längesedan

hon sprang runt med leoparsbyxor med matchande tröja och lugg :D"



hehe, vad gulligt :) Grattis jessica.


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?