Great!

Hej hopp alla glada, kom precis hem från staden! Har varit på två möten idag och suuuulat:)
Var as gött o sola måste jag säga, solade på maxi idag.. Puh vad varmt, men underbart!
Är så gött o ha lite färg.. Speciellt efter en sommar när man suttit inne i lägenheten hela tiden!
Mina möten idag var toppenbra.. Över förväntan faktiskt, riktigt bra.. Så nu är humöret mer
än på topp.. Det är skit bra, inte varje dag man mår såhär! Plus att jag promenera till dessa ställen!
Gjorde mig gott det med, även om det regna lite.. Då har man paraflax;).. Sedan fick jag ju
städat här hemma inatt med! Så nu känns det som om man är tillbaka till verkligheten igen!
Hehe lite tråk men jag klagar inte för det känns toppen!.. Idag blir det kanske lite finbesök här
hemma haha.. Mr D kanske kommer ner en sväng, kanske köper flöt o mår bara!.. Kanske
någon film eller ngt, kanske öl.. Vem vet haha! Men nu ska jag i alla fall avsluta detta!
Men ni alla får ha en fortsatt trevlig kväll!

Puss!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?