Klar!

Har just gjort mig iordning för dagen! Inte för att det kommer hända ngt speciellt idag
men ändå gött OM det skulle göra det.. Så är man i alla fall klar! :P..
Snart tror jag MrD hör av sig.. Han skulle i alla fall höra av sig efter tolv nångång!
Så får la se när det blir, kan lika gärna bli sex ikväll eller till o med inte alls :)..

Jag lyckades somna i tid igår med :O.. Är så stolt över mig själv.. Verkligen!
Och jag fick sova heeeela natten utan någon som störde. Det var la på tiden!
Ska slänga på ett avsnitt av OZ nu.. Kolla första avsnittet igår..
Har redan sett hela serien men den är fan värd att se igen.. Klockren!
Sedan ska jag kolla upp om det går att kolla på Prison Break online med!
Har bara sett några avsnitt av det, och alla säger att det är en grym serie..
Så ska ge den en chans.. Iofs av det jag sett verkar det faktiskt jävligt bra, och sen är
det ju faktiskt gött o följa någon serie nu när hösten kommer med snabba steg!

Tjing Tjing, Hörs senare!


Kommentarer:


E.K
Datum 2009-09-10 Tid 22:02:10

sv: Tack <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?