Let's Have some fun!

Jao det hade jag igår, skoj som faen! Tog några öl, kanske en och annan för mkt..
Näääej det skulle väl jag aldrig göra;).. Dricker alltid lagom! Idag blir det antagligen öl
igen.. Finns det ngt godare än att sitta och dricka en iskall öl med sina vänner!? Jag tror
faktiskt inte det.. Är ju helt underbart!.. Ska be Annie ringa här snart o se om hon är lite sugen
hon med!.. Annars får jag la tvinga henne imorn!.. Mmm juste!!!

Igår nångång under dagen ringer telefonen och jag känner inte igen numret men svarar ändå!
Då är det AB bostäder som ringer.. Dom hade några punkter att klaga på..

  • Fimpar kastas från balkongen
  • Folk som spottar ut från balkongen
  • För mkt män som hälsar på
  • Hög musik
  • Fest för ofta
Så nu har jag mina synpunkter.. För det första så kastas fimpar från fler balkonger än min..
Och det har även skett nattetid så ingen har kunnat ta skada av det, okej att det kanske ligger
fimpar där nere på marken men jag är inte den enda plus att folk slänger fimpar på marken
överallt! Och spottandet är det likadant med, ingen kan ha tagit skada utav det.. Förutom en gång
kanske när jag inte såg att det stog en människa ut på sin balkong mitt i svarta
natten.. Men jag träffa inte ens personen utan det kom långt långt ut på asfalten!
Det med männen :O Helt sjukt ju, har för det första bara killkompisar nästan som jag umgås med
här hemma, och dom ska la skita fullständigt i vad jag har för folk hemma..
I alla fall så ska dom skita i vilket jävla kön folket har! Helt idiotiskt tycker jag!!!
Hög musik och fest för ofta: Ah okey, ska la kanske lugna mig lite.. Sänka runt tio
och kanske hålla mig till helgerna med att festa.. Men klart man ska kunna ta en eller
annan öl en vardag om man känner för det.. Men men okey, skärpning nu då!

Nu ska jag höppe in i duschen hade jag tänkt för sen ska jag och D dra till willys antagligen!
Ett löfte är ett löfte haha och D glöm nu inte att du ska bygga snölykta med mig i vinter haha!
Och du ska äta min mat idag med, haha fan vad goa löften du ger.. ♥

PyssHeeej!

Kommentarer:


Tessan
Datum 2009-09-19 Tid 21:18:25

Fy fy Johanna :D Haha


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?