Myskvällar!

Myskvällar är nog bland det bästa jag vet!
Igår var jag i stan och solade... RIKTIGT skönt måste jag säga!
Sen drog jag till city en sväng o köpte käk sedan hem!.. Väl hemma
kom Mr,D och hälsa på en sväng o vi tog några öl! Sedan kom Mr,T och Brandt
med.. O Brandt had emed sig mer öl o det satt fint :D.. Satt uppe med
Brandt till klockan sex i morse, så jag pallade aldrig att dra mig till
staden idag för o träffa E.K, Sorry för det!!! Men när jag väl vaknade vid två eller ngt
satt jag o dryga framför datorn ett tag sedan drog jag till stan o mötte Annie!
Vi drog till city för att handla lite.. Gjorde potatisgratäng med kassler i! AS gott!
Sen stack Annie för två timmar sen eller ngt och jag satte mig och kollade på
Scary Movie4 på femman! Så sjuk humor allså.. Den tog precis slut, så nu ska
jag hoppa in i duschen och försöka sova efter det!..
Ska upp i hyffsad tid imorn hade jag tänkt.. För jag vill ner till stan och sola!
Var så himla skönt o sola igår.. O det är ju aldrig fel med lite förg ;)!

Puss Puss! ♥

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-09-04 Tid 13:32:57

gick det bra att somna efter filmen? elr iaf i någorlunda god tid? :)


E.K
Datum 2009-09-04 Tid 20:12:08

Hehe ;) Det är lugnt!

Vi hittar på något nån annan dag... Snart hoppas jag :P


Datum 2009-09-05 Tid 12:08:55

VA!! Myskväll!Utan mig ? :O He He, Jag är ju den ultimata MYS faktorn Johanna ^^ kram. . . .


Datum 2009-09-05 Tid 12:11:11

HAHA detta va ju kul att skriva i din blogg =) ska göra det varge dag nu. Ntw o la la nice kort :P (.)(.) Ha det finnt...


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?