Pustar ut!

Tjääo!

Idag har jag fått väldigt mkt gjort, är så stolt över mig själv! Men som sagt innan regn kommer solsken!
Har ju i princip festat sedan i Fredags! Var dock hemma i Lördags... Har varit med Mr D en hel del!
Och Annie och Brandt såklart.. Idag fyller Brandt hela 21år, men han är som hmm 18 ;) haha..
Tänka sig att man ska behöva visa leg för o köpa vissa stuffs;).. Vi gillar dig ändå Bruttan! ♥
Så ett jättestooooort GRATTIS till vår egen lilla speciella pöjk ;)..

Idag har jag som sagt fått mkt gjort.. Började dagen med att slänga igång tvätten! Började vid
tolv i morse.. Under tiden som tvätt var på G så passade jag på att städa och diska med!..
Sedan gjorde jag goaste maten och sedan var tvätten klar.. Så nu ikväll blir det bara att slappa
faktiskt!.. Ska slänga mig på soffan nu när som helst och kolla på Idol ♫.. Sedan ska jag faktiskt
ta en välförtjänt dusch och sedan ska jag faktiskt försöka att sova haha lycka till! Men det
är i alla fall värt ett försök, lär ju inte hända mer idag ändå liksom!..

Mr T.. Du måste sluta med dina hyss, detta funkar inte längre!
Please skärpning :p O jag vill ha mitt busskort faktiskt haha! Klantarsel!!
Nä nä, skriver mer senare igen kanske.. Annars imorn!




♥ Amor Vincit Omnia ♥






Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-09-16 Tid 21:31:52

Orka, det märks lite att vi är systrar, vi TÄNKER LIKADANT!!

Det var det första jag tänkte på imorse... (I) MÅSTE TVÄTTA IDAG!!! och sedan... Hmm, det är rörigt här, måste städa och diska! haha sött av oss! =D <33


Johanna
Datum 2009-09-16 Tid 21:35:16

Jaa, vi är bäst oxå :D <3


Annie
Datum 2009-09-16 Tid 21:46:13

hej jag söker kvinna i 21års ålder. sugen?


Johanna
Datum 2009-09-16 Tid 21:48:31

Im always up for new things hunny! =)


E.K
Datum 2009-09-17 Tid 07:56:46

Va duktig du har varit då.

Johanna kan om hon vill :)



Hitta på något skoj nån dag?


Annie
Datum 2009-09-17 Tid 14:41:58

annie bannie heter jag och jag är så go å gla vill du ha en liten grej stoppa upp nått i mig!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?