Redig!

Är himla stolt över mig själv idag :P.. Har storstädat!
Haha hör ni? Det var la som fan, Att jag städar, storstädar till o med!
O från och med nu vill jag faktiskt hålla det såhär fint.. Är bara sovrummet kvar!
Men där inne är mest kläder, Sånna kläder jag inte ens packat upp sen jag flytta in :D
Typ fyra, fem månader sen bara :D.. Haha seg!?.. Men i alla fall.. Riktigt fint här nu!
O det luktar inte rök och fylla längre hahaha! *Stolt*...
Suttit o slappat hela kvällen idag, och haft lite besök, trevliga killar det där!
Men dom skulle kila iväg på lite grejer så träffar la dom imorn igen!
O jag ska ju faktiskt sova här nu när som helst..
Funderar på om jag ska dra till stan imorn och sola! Vore skönt i alla fall!
Men det är bara om jag lyckas komma upp i tid! :P..

Annie: Hoppas du blir frisk snart, och att det inte är svininfluensan!
Vore ju inte så fint med grisöron, grisknorr och klövar!
För det är la symptomen för svininfluensan!?
Annie jag har de ! ! ! Du och jag får nog sluta svina, så kanske
vi slipper sånt här :S.. Nä men seriöst nu.. Krya På Dig! ♥

PussPuss!

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-09-01 Tid 10:44:29

Hehe, Det var ju bra att du har städat,

men är det inte dags att du fixar kläderna ;) ♥



Hoppas Annie blir frisker snart!


Annie
Datum 2009-09-02 Tid 01:21:35

taaaaaaaaaaaaaaaaaack så mkt ;D jag är mkt piggare nu ;D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?