Torsdagskrök!

Sitter här med en verkligen iskall öl och väntar på Annie som står i duschen!
Låter som om hon är klar ganska snart, hoppas det så jag har någon o dela min glädje med
snart igen haha! HURRY! :O.. Ikväll blir det till o med såpass bra att vi kanske ska
dra ner till stan o dra till XoY, eller Tonic.. Får se vilket humör man är på när klockan
är slagen!.. Varit iväg en sväng på Göta idag och klippt till MrS som kom hem från
sthlm igår.. Blev faktiskt bra, Jag och Annie is tha TEAM! Lätt..

Haha jag tycker att ni som är inne och läser min blogg ska kika in en sväng på Annies med!
zoodoo.blogg.se Kom igen gör det bara, fundera inte ens.. Där kan ni läsa om en söt liten
tös som faktiskt med närmare eftertanke är vrålful.. I vårt "gäng" benäms hon som SFF!
Vissa människor är fan inte riktigt friska, och speciellt inte denna unga damen, hon är riiiktigt sjuk!
Gå bara in o läs så får ni se! Men det är sånna människor som hon som gör min dag..
För man skrattar verkligen åt henne... Hon gör vår dag ;) Hahahahahahaha!

Nu ska jag ta mig en go cigg, sätta på en bra låt och njuta av min öl!
Hoppas Annie är klar snart, fy fan vad seg ;) ♥

PussPuss!

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-09-25 Tid 14:53:30

Hehe, jag prenumererar på hennes blogg! ;)



Love <3


Annie
Datum 2009-09-27 Tid 13:57:18

ojdå, lite smyg reklam för min blogg ;P hahaha


JessiCa
Datum 2009-09-27 Tid 21:21:30

Mjoo, det är ju så...

Men jo, tur som satan att vi har varandra iaf! =)



Love <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?