Våldtagen och sönderknullad!

Nu har det gått alldeles för långt.. Nu börjar till o med folk bli otrevliga när jag vill vara själv hemma!
Helt jävla seriöst, detta är min första egna lägenhet och första gången jag vill börja
stå på mina egna ben! Men nä, det går ju fan inte för sig.. Idag skulle jag ner och
sola hade jag tänkt.. Och säger då till personen som ligger i min soffa att han får dra sig
här ifrån eftersom jag ska iväg.. Efter att jag sagt till flera gången att han ska plocka
ihop sina saker höjer han rösten o ber mig lägga på telefonen! Jag gör detta..
Jag får bara klarlagt för mig att han mådde dåligt o var tvungen o ligga kvar en timma till..
Då säger jag bara ifrån och säger att jag fan har ett eget liv med, att jag har saker som ska
göras mm.. Men personen i fråga blir mer sur o höjer rösten åter igen! Och ligger
fan fortfarande kvar! Jag blir så jävla trött.. Man ska fan inte våldta någon annans hem
och sedan knulla sönder ett förtroende, to late! Jävla röv!!!


Kommentarer:


Annie
Datum 2009-09-09 Tid 16:13:23

Det finns folk till allt antagligen! TYVÄRR! Personen i fråga, VET MKT VÄL VART BALKONGEN ÄR!




Anonym
Datum 2009-09-09 Tid 16:14:11

hahaha ja men precis! Så tröttsam!!!


JessiCa
Datum 2009-09-09 Tid 21:58:28

Sikken rackare =O

Vad har du egentligen för respektlösa folk omkring dig?

Jösses!

En smäll på framtänderna borde han ha!



<3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?