Snabbt och ganska kort inlägg tror jag!


Idag var en bra dag, tillslut!
Dagen började med att jag vaknade i morse. NÄHÄÄ? Jo, faktiskt. Förkyld och jävlig fortfarade. Nu har jag fan haft feber från och till i två veckor :/ Vad är detta? Men har slängt i mig en karta alvedon sen igår kväll så nu känner jag mig la lite bättre. Inte lika slö o jävlig i alla fall! Vakna värsta täppt o tjock i halsen så kunde knappt andas vafan! Uscha, jag hatar fan att vara sjuk.

Sedan blev dagen fylld med WOW-Spelande med Anuttan och Kalle. Körde även VoA 10 classrun som inte säger er nånting över huvud taget men i vilket fall som helst så droppa mina t10 brallor. Göttans :D haha Äsh wow snack är då fan inte roligt för er o lyssna på så vi skippar det.

Idag fick jag äntligen träffa Mr D. Det var fan på tiden. Måste erkänna att det kändes riktigt bra. Bättre än jag trodde. Och jag hoppas verkligen D, att du får ordning på det ena och det andra. Du är värd mkt mer än det du har, faktiskt. Och det vi snacka om idag behöver du inte tänka på. Du behöver inte ha dåligt samvete för ngt, saker och ting blir som dom blir vissa gånger och ibland kan man inte göra ett piss åt saken!.. Men i alla fall. grymt kul o träffa dig!!!

Nu ska jag lämna datorn för en stund och vänta på att Robert kommer hem från sin träning, sen blire la TV o käk ikväll. Pajjken är ju ledig imorn! ♥

Vill iofs säga GRATTIS till min kära Far som fyllde år häromdagen. Hoppas du hade en bra dag och vi får fan ta o ses snart. Det är på tiden tycker jag. Och du måste ju träffa Beckman med för den delen :) Älskar dig pappsi! ♥

Hejdå Hejdå!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?