Johanna fråga efter en ny uppdatering....


...och här kommer den! :)

Sitter hemma på Norrby just för tillfället. Varit på möte och sedan en snabb-handling på city i knalle.
Blev en fin promenix i solen! Mötet gick faktiskt bra. Över förväntan, och det är la skönt det. Så snart
kommer la nån praktik köras igång. Och det kommer bli kul, i alla fall så hoppas jag det.

Sitter som klistrad framför sjätte säsongen av danska Paradise Hotel. Och gjort det de senaste dagarna.
Me love intriger!!! Men är på sista avsnittet för tillfället men kommer nog ett nytt ikväll tror jag. Jag får väl
hoppas på det i alla fall.

Blir kanske lite städ här hemma innan jag drar hem till min älskling och lagar mat. Men man vet aldrig med mig!
Kan vara helt säker på att jag ska städa men skiter i det i alla fall :) Men men vi får la se.

Haft en helt okej helg i alla fall. Fredagen var jag o pojken uppe hos bror o drack nån öl i trevligt sällskap.
O på lördagen var det lite förkrök hemma hos Beckman som sedan ledde till en tonicrunda. Börjar arta sig
med folket på tonic igen men vakterna ska vi inte ens tala om.. Vilka fan tror dom att dom är!? Jävla knas-as!


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?