Helgerna är för det mesta ganska underbara!


Jag älskar verkligen att få sovmorgon. Det är jag värd :).. Dagen idag består av att hjälpa pappa lite i hans nya
lägenhet. O sedan lite handling och tacos :) Har precis yrat runt som en yr höna och plockat och städat. Så nu ser
det lite bättre ut här. Det är då fan att man aldrig lär sig att ta undan efter sig typ direkt. Eller typ diska efter maten.
men vem orkar det?. Inte jag i alla fall. Så då blir det ju att allt läggs på hög och sedan vet man inte riktigt vart man
ska börja plocka när det väl är dags. Men nu är det gjort i alla fall. Skrubbat toan med, uscha :)..

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck nu. hade fan glömt hur bra jag tycker han är. Han är fan jävligt bra. På tal om
musik, så var ju det idol-final igår. Tur som satan att Jay vann. Hade inte han vunnit hade jag fan aldrig mer kollat på
idol igen. Så värdig vinnare!! O sen till det med Jay's och Minnah's kärleksrelation.. var är det för fel på den. Det var
nog inte direkt så att dom hade planerat det. Vad fan, låt dom vara kära om dom vill det. Det har ändå inte vi med
att göra. Så sluta lägga er i och låt kärleken flöda precis som den kommer!! Jag håller på dig Jay!



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?