Betapet.se


Ja det är ganska good shit! Ska spela en match med Tessan och Jessica nu. Antar att Jessica (syrran) Kommer vinna
ganska så överlägset :) Men i alla fall, ganska kul tidsfördriv.

Idag har jag nog inte gjort så mkt mer än att sitta och spela Betapet faktiskt. Diskat och plockat skräp har jag med
gjort iofs, duktig som jag är ;) Haft en sjudundrande huvudvärk med, och inga alvedon eller ipren :/ Men vad fasen härdad
som man är så får man klara sig utan! Har skrivit brev till Mr mannen D med. Får la se om han skriver tillbaka men
jag har ju i alla fall skrivit till honom o hoppas han gör det. Det vore kul. Skrev ju även brev till Kent förra veckan
eller vad det nu var. Ska hem imorn för första gången på några dagar, och hoppas jag fått svar ifrån honom i alla
fall. Saknar han faktiskt ganska mkt, han gjorde mig alltid glad. Så jävla tvär cp var han haha.. Men som sagt, var ju
några år sedan vi sågs sist :( Men jag hoppas dem båda har det bra i alla fall.

Sedan har jag ju helgen att se fram emot. Snackat lite grann med folk och får se vilka som ska med på en gammal
hederlig "Johanna&Annie kväll" den som lever får väl se som man brukar säga. Fun Fun i alla fall. Vill ha Lördag hela
jävla veckan haha.

Fan vad stryk jag får här nu på betapet, syrran är förjävlig :) Pratade även med min käre far innan idag/ikväll.
Krya på dig Pappsi♥ Du vet likaväl som jag att ALLT löser sig till slut :) 

Jaja jävla tjat på mig här nu. Nu ska jag köra klart min betamatch sen blire dusch! Natti!

Kommentarer:


Amanda
Datum 2010-02-23 Tid 08:23:06

cool blog du har =)


Tessan
Datum 2010-02-24 Tid 03:50:58

Vart är mina uppdateringar pluttan? :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?