Film Måndag

Idag har det blivit en massa film, har kollat på film sen jag vaknade i morse runt halv tolv. Har kollat på Lejonkungen 1,2 och 3. Gamla klassiker :) Sedan nån japansk film eller ngt som Beckman sa att jag skulle se. Men för det första snackar dom japanska i den plus att texten är på engelska och inte nog med det så ser ju jag så jävla dåligt så jag ser knappt texten haha. Men har bara kollat halva än sålänge så tänker inte yttra mig om vad jag tycker om den än!.. Nu kollar jag på vänner på femman och sedan blir det i vanlig ordning halv åtta hos mig på fyran haha. Och ett avsnitt av two and a half men. Fina grejer det. Jävla slappardag. Stackars älsk som aldrig har det lika lugnt o skönt som jag :)..

Hörs sen igen! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?