G'night Ppl!

Nu blir det fan sängen när som helst, ska bli jävla underbart att få lägga sig o försöka somna. Har ju så jävla svårt för att somna men när jag väl somnar sover jag dundergött :).

Det blev ju som sagt stan med E.K innan idag. Och hon hade lilltösen med sig. Hon är så himla gooo Alicia. Börjar lära sig massa nytt och börjar få en stark egen vilja :) Men skam den som ger sig. Blev en sväng till city och försäkringskassan, och sedan blev det Eldorado och pizza. Var fan jävla gött men inte så gött jag hade väntat mig :) Men det var fan värt det ändå :) Tack E.K som betala bussen, Hade aldrig pallat gå i detta jävla väder och inte efter pizzan framförallt :) haha.. O vi åt inte ens upp hela, men jävlars vad mätt man blev.. Jag klara nog halv min, o kanske lite till. Men sen tog det totalstopp o jag är fortfarande mätt :O..

Jaja sluttjatat här från mig för nu vill jag gå o sova och före det ska jag ta en god natt cigg..

Btw, VÄLKOMMEN HEM HJÄRTAT! ♥

Good Night, Sleep Tight!

Kommentarer:


Annie
Datum 2010-02-03 Tid 10:48:53

Du som har blivit pizza å hamburge ätarn! ;D <3


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2010-02-04 Tid 20:55:23

Kul dag ♥ ^^


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?