Köldskador


Precis vad jag säger i min rubrik. Går man ut så får man det. Helvete vad kallt det skulle bli idag då?
Trodde vi var påväg mot bättre tider. Men det var som fan, satan vad fel man kan ha. Inte nog
med det så är jag ursinnig på västtrafik. Killens bil har pajjat så jag skulle ta bussen upp till honom
och tänkte betala med mobilen då jag inte har köpt ngt busskort denna månaden. Så jag skickar till
72450 som vanligt och sen sätter mobilen igång o plingar ett antal ggr. Först massa "tack för din beställning,
biljetten kommer snart" typ ngt sånt. Sedan får jag dessutom TVÅ biljetter så alltså kosta det dubbelt
så mkt för mig att åka iväg med bussen. Inne på bussen frågar jag busschauffören vad det var för fel.
Men han svarade bara nonchalant "då bockar och bugar vi på västtrafik för jag kan inget göra"
Fy fan alltså. Så jävla kasst eller? Inte undra på att man försöker fuska sig in på bussen ibland.
Förstår verkligen dom som gör det. Rena rånet för fasen o åka buss i alla fall i denna jävla stad!

Tack O Hejj!



tänkte jag skulle ta och svara på mina kommentarer som jag fått. Blogga inget alls igår, hade inte direkt
någon lust. Låg och glodde film mest hela dagen. Får sen om jag svarar på era comments idag. I så
fall blir det lite senare, annars imorn. Det Lovar jag :)

Puss ♥

Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-02-11 Tid 19:28:42

Ja här är det inte dåligt dyrt att åka, sjukt ju när man inte ens ska åka så långt, bara att det är lite för långt o kallt att gå den biten! Halv 8 hos mig nu ;)


E.K - Mamma Till Alicia
Datum 2010-02-12 Tid 10:05:50

Det finns inte mkt gott att säga om bussarna i stan och västtrafik, alltid är det något man blir missnöjd med.


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?