Musik och tankar hör ihop!



Hejsan!

Vad är ångest för ngt och varför får jag det hela tiden? Och varför ska man få det? Och varför kan man inte få bort
den utan typ öl eller droger? Olika för olika personer vad dom mår bäst av liksom! Saken är den att jag inte haft
ångest på himla länge men nu får jag det nästan hela tiden!.. Okej att det händer dåliga saker titt som tätt men det
är inte därför jag får den jävla skiten utan för att jag hela tiden tänker på alla jävla skitsaker som hänt tidigare.
Eller rättare sagt att jag tror att alla människor är likadana. Jag tror alltid det värsta om allt hela tiden. Det är inte
likt mig. Det var likt mig förr men det senaste året har jag inte haft några som helst problem med både sömn
problem eller ångest. Och nu har jag fått tillbaka båda :S Det är la för fasen nu jag ska må bra när jag har allt jag
vill ha?

Sitter och lyssnar på "gammal" musik som  jag lyssna på väldans mkt innan och tänker tillbaka och, fan, helt ärligt
så känns det som om jag saknar den "gamla" tiden. Men det var ju en skittid för mig. Då allt verkligen var helt åt
helvete. Hur kan man ens drömma tillbaka till en sådan tid? I tre dagar har jag bara velat sätta mig ner och ta en
öl eller några och bara komma bort lite, men jag fattar inte varför och det är ju absolut ingen annan som kan veta
heller. Så ja, jag får la ta och bita ihop här och kanske skriva ett brev till Mr D eller ngt!..


Ha't Bra!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?