Pheew!

Blev precis klar med städningen. Har varit väldans duktig idag om jag får säga det själv. Har till o med skurat och haft mig :) Inte illa pinkat :)

Men ngt som är illa pinkat är att jag inte har några cigg kvar, rökte sista för en halvtimma sedan ungefär så är ka inte så grymt röksugen egentligen. Men vore gött att belöna sig med en cigg efter att varit så duktig haha. Men är bara en halvtimma kvar till ölsk kommer med cigg till mig, då ska jag ut i kylan och avnjuta den för jag är VARM :O Kors i taket!

Hörs sen ♥


Kommentarer:


Felicia
Datum 2010-02-05 Tid 19:06:34

sv: Tack så mkt :D


Becka
Datum 2010-02-05 Tid 23:01:54

Duktigt av dej att städa! Visst är det skönt när det är rent. Bästa som finns! :)


Natalie - It's all about attitude
Datum 2010-02-06 Tid 01:32:25

vilken snygg header du har =)

och designen var oxå fin!

plus att du skriver bra :D



TA HAND OM DIG!

fina flickor röker inte ;)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?