Sista inlägget!

Hehe ja mna kan tro att jag inte gör annat än att tråka ut er här i min blogg. Och egentligen gör jag nog inte så mkt mer än det heller. haha. Men detta blir i alla fall det sista inlägget för idag. Vet inte ens varför jag skulle in här o skriva för jag har inget vettigt att komma med, men eftersom jag inte har så mkt annat för mig, varför inte liksom!

Längtar som faen till på Lördag då det blir en lugn dag utan måsten finally. Om det nu skulle dyka upp ngt annat på schemat än mys så kommer jag nog koka över. Haha när, men allså det vore gött om det blir som planerat nu. Gött käk och melodifestivalen haha det är fina grejer det. Och det bästa av allt på lördag blir nog vinet hahaha Me ♥ Vin! AlkisJohanna är i farten igen, jävla nöt!

Har spenderat kvällen med lite betapet och lite smått och gott på tv, så som kniven mot strupen, vänner, two and a half men och halv åtta hos mig OCH all jävla reklam. Jag hatar reklam! Jaja skit samma nu blir det i alla fall en film med älsk innan läggdags.. Så Gonatt gott folk, hörs imorn ♥





♥ Robert Beckman ♥


Kommentarer:


Annie
Datum 2010-02-05 Tid 00:45:30

Ser ut som du har blivit lite rosa i ansiktet.. Har det hänt nått?;O


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?