Svar på frågestunden!

Haha jag ska aldrig mer ha frågestund, var inte alls kul plus att det var bara två som fråga ngt haha! Kasst!



Annie
Datum: 2010-02-05 Tid: 12:51:01

Hej jag gillar verkligen din blogg.
Men jag har en fråga.. Har du inte lite mkt män hemma hos dig?:)

 

Svar: Tack så mkt, jag gillar den med! Och nej jag har inte så mkt folk hemma över huvud taget längre eftersom jag aldrig är hemma längre typ. Men förr var det endast män som kom och gick!

 

E.K - Mamma till Alicia
Datum: 2010-02-05 Tid: 13:05:16

Jag vet redan mkt om dej, men jag frågar lite ändå så kanske några fler gör det med :)

Hur träffades du och Beckman, Hur blev ni tillsammans ?
Bästa och sämsta i livet just nu?
Varför började du att blogga?
Blev du nöjd med vant bytet ? :)

 

 

Svar:
Jag och beckman träffades några gånger då jag inte visste vem han var ens, men första gånge jag snacka med han var nog påskafton 2009. Men vi blev inte tillsammans förren nov 09. Lång historia om hur allt gick till men glad att det blev vi!

 

Det bästa i mitt liv just nu är familjen och vännerna, dom få sanna jag har. Och självklart Beckman! ♥

 

Jag började blogga för att du ville det, jag var la inte så "haj" på det i början och var la inget jag hade tänkt göra självmant men nu är jag igång :)

 

Och ja, vantbytet blev perfa :)

 

Annie
Datum: 2010-02-05 Tid: 17:35:01

Berätta om din bästa fylla! :D

 

Haha jadu min bästa fylla. Min bästa fylla hmm har många jävla bra fyllor från förr! Men den bästa är nog påskafton 2009 när jag och min tjejkompis skulle till min familj och hälsa på och jag lovade dyrt o heligt att vi skulle komma nyktra, väl innanför dörren får min tjejkompis redan första kommentaren "oj är du full eller". Vi var inte fulla när vi gick dit men när vi kom fram började vi bli dyng.. I alla fall, det blev en hel del vin och massa fylla o tårar, KORV osv. Aha det var kortfattat i alla fall.. Men korv åt folket :)

 


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2010-02-06 Tid 14:37:20

FÖRLÅÅÅT SYSTER, :O



Jag skulle frågat, men missade det för nätet krånglade som vanligt så jag tänkte "jag gör det senare" och sedan glömde jag av och du höll på att skriva massa inlägg så man inte la märke till frågestunden :O Nästa gång du ska ha frågestund så får du göra det när du vet med dig att du inte kommer hinna med att blogga under en hel dag... För då ser jag, och många många fler att du har en frågestund uppe.



Förlåt :(


Tessan
Datum 2010-02-06 Tid 23:29:00

Och jag älskar dig <3


Annie
Datum 2010-02-07 Tid 16:03:51

Okej tack för dit svar. Låter som du hade en bra påskfylla, din kompis verkar ganska reko trots allt.



Jag önska du hade fler frågestund tillfällen, jag har så mkt jag vill veta om dig. ;D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?