Tröttsam suck!

Är det inte varje tjejs önskan att bara kunna sitta hemma en hel dag utan några måsten och bara ta det lugnt med sin kille!?.. Det är så jävla tråkigt att jag aldrig kan ha det så med Beckman. För det första jobbar han hela dagarna till sex-halv sju, sedan träning i två timmar på det. Och då blir det att han kommer hem vid nio och är trött och ska duscha sen sova. Okej, jag fattar att han är trött, jag hade varit död i hans läge. Men det är ju i princip samma sak på helgerna med. Tror inte vi haft en enda dag tillsammans och bara kunnat sitta hemma och glo typ. Och det gör inte saken bättre att han måste anpassa sig till andra vissa gånger. Men vem är jag och döma? Jag har ju varken jobb eller ngn "hobby" på dagarna men att sitta en hel dag/kväll och vänta på "inget" är förbannat jävla tråkigt och tröttsamt.

Är bara ren tur att jag älskar han tillräckligt för att stanna! ♥

Kommentarer:


Datum 2010-02-03 Tid 22:50:01

Ja det är jävla tur att du älskar mig :D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?