Bara skrivsugen!

Har inte ngt vettigt att skriva just nu egentligen, var ju inte ens längesen jag skrev mitt förra inlägg. Men är bara sugen på att skriva lite.

Älsklingen var hemma en sväng för en stund sedan. Börjar känna igen han nu igen efter förra veckan då jag hela tiden trodde att ngt var fel, o bla bla.. Antingen var han depp förra veckan eller så har jag bara fått för mig att ngt inte stämmer på grund av att jag själv mådde så jävla kasst efter alla jävla problem som kom bara sådär! Men i alla fall, nu känns allt som vanligt igen, och tur är väl det! Älskar dig killen ♥

Sitter och håller på med facebook. Haha Café World! Har mitt egna lilla café där som man ska ta hand om o göra mat osv haha, så jävla illa o sitta framför det helt seriös och gå in hundra för att göra mina kunder nöjda hahahaha.. Men har man inte ngt bättre för sig så varför inte liksom!..

Ska i alla fall kolla halv åtta hos mig på fyran snart. Börjar om typ 20 minuter. Jävla nice program, haha speciellt den där jävla kommentatorn hur fan det nu stavas. han är helt skogstokig! ;)

PussHej! ♥

Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-01-28 Tid 22:41:32

Haha, jag brukar med kolla på det, visst är det bra :) Fin uppdatering av bloggen förresten :) Puss


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?