Detta ser jag fram emot!

Ja, verkligen! Till helgen ska vi, Jag, älsklingen, E.K, Alicia och Ande (bror) åka till våran andra bror i Gällstad. Min Bror Mathias bor i ett hus där med sin flicka Lilja (Johanna). Måste faktiskt säga det själv att jag varit jävla dålig på att umgås med min familj de senaste åren. Har inte ens varit och kollat hur Mathias och Lilja bor än. Vet inte hur länge dom bott där så sett. Men det är i alla fall tillräckligt länge för att man borde varit där minst en gång i alla fall. Men som sagt, tiderna förändras och nu vill jag återfå den gamla goa kontakten jag haft med min familj förr. Förr gjorde vi ofta saker tillsammans. Innan Ande och E.K fick Alicia så festade vi en del ihop, och var det inte fest så träffades vi i alla fall. Typ hemma hos pappa under hela helger oså. Men det tog bara slut sisådär vipps! Och de senaste åren har jag nog varit den enda som inte varit med och umgåtts på "deras" plan. Varit lite på mina egna plan eller vad man nu ska säga. Jag vet att familjen vet hur jag menar i alla fall. Men jag är glad att jag är tillbaka och att jag kan snacka med ALLA familjemedlemmar igen utan tjafs, dåliga ursäkter och påhittade anklagelser och påhopp mot dem som inte gjort mig ngt egentligen! Sorry för dessa år!

Ser i alla fall fram emot denna helgen ganska mkt. Ska bli jävligt skoj faktiskt. Se hur bror o Lilja bor och sedan att bara umgås! Toppen... ♥ ♥ ♥

Men nu blir det nog inget mer skrivande för idag. För snart är det dags för sängen faktiskt. Får ju tänka på att Beckman ska upp och jobba imorn. Fan jag vill med ha ett jobb :S.. Jävla mig som dragit ut på det i så många år. och jävla IDIOT som "snodde" tre år av mitt liv! Men man lär av sina misstag, så jag tackar för den med! Haha..

Jaja, jävla skrivande på mig här.. Natti i alla fall ♥


♥ Familjen, Robert och De få sanna vänner jag har, ni betyder allt!
♥ Och jag älskar er! ♥


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2010-01-28 Tid 09:34:55

Hehe jag har bara sovit hos dom en gång, så du behöver inte skämmas allt för mkt! :) Dom andra gångerna jag varit där har ju varit för att hjälpa till med målandet och sånt hehe. Tråkigt nog så frågas det aldrig om jag vill hänga på eller något, händer ytterst sällan, eller snarare en gång MAX om året...



<3


Tessan
Datum 2010-01-28 Tid 22:38:51

Jag älskar dig med pluttan ♥


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?