Flum-Dag med älsklingssyster ♥

Igår skulle jag följa med lillasyster till sjukan för hon skulle kolla sina öron igen! Nu hade dom i alla fall blivit bättre och hon skulle sluta med den medicinen hon haft det sista och skulle få nån salva ist som hon bara skulle använda vid behov. Skönt att det är borta nu syster, vet hur det känns! Sedan drog vi ner till stan och handla käk :) Jävla flumdag blev det när vi satte igång. Vi är inte bra för varandra haha. Blir helt knas!

JÄVLA HÖRLUR, VI VISKADE FAKTISKT! :@ Hahahahahaha. O sedan vill jag bara säga att Jessicas kille Henke använder Head And Solidier! Hahaha. Orka oss Jääs! :) Helt störda!



Sedan på kvällen kom älsk o hämta mig och sedan stack han till gymmet, och jag städade upp efter lördagens bravader. Och sedan blev det slött framför tv:n!

Pusshääej!

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2010-01-12 Tid 21:41:36

Hahahahaha bästa ju! =D

Måste göras om!



<3


Tessan
Datum 2010-01-13 Tid 02:47:05

Hej pluttan :) Kan du höra av dig någon dag, tänkte vi kunde sola och sen vore det bra om jag fick laddaren och allt det till mobilen med så att jag kan byta, vore snällt, puss <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?