Går mot bättre dagar!

Sitter och mobbar pojken min på facebook, Jävla roligt måste jag säga!

Inatt vaknade jag med ett vredesutbrott. Pilla fan inte mig i naveln :) Det är nog fan det värsta jag vet, fy fan vad obehagligt! Vråla till o gick ut mitt i natten och tog en cigg, jävla arg! Men men sak samma. Ryggen känns i alla fall bättre nu och likaså bröstkorgen. Har ju ont fortfarande men inte alls lika ont som innan så det är la på bättringsvägen i alla fall och gött är det!

Idag blev det diska till frukost och ett blött linne, jävla diskvatten! Men diska måste man göra, ingen annan som gör det åt en, eller ah inte åt mig i alla fall, då har ju Beckman bättre tur med det! :).. Vet inte om jag ska sätta mig och leka lite i photoshop eller åka hem och duscha o sånt trams. Blir nog kvar här en liten stund till i alla fall. Iskalla händer har jag med, fyfan!

Sedan blir det mys med älsk ikväll tror jag, elelr jag hoppas i alla fall.. Men han ska leka rena rama rolf först :) Heja han! Men nu orkas det inte skrivas mer faktiskt ska fortsätta tjöta på msn, tönt som jag är :)

PussPuss


Robert, jag älskar dig! ♥

Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-01-07 Tid 21:18:11

Vad bra att det känns bättre :D Kan ju vi leka snart igen :D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?