Good morning Sunshine

Försökte ladda ner ett one tree hill avsnitt som jag inte trodde att jag hade sett. Men tydligen hade jag det, så nu får jag vänta ytterligare en vecka TILL på att det nya ska komma ut :/..

Vette fan vad det var för fel på mig igår, en såndär down-period igår kanske. Men idag känns allt bra igen och inga jävla tankar längre! Men vet med all säkerthet att det lätt kan komma tillbaka för minsta lilla felet, så gott folk, vakta era tungor :).. Orkar inte att gå runt och tänka en massa dåligt. Tur denna dagen börjat bra i alla fall :)

Ikväll blir det nog mys med film och tv. O sedan kanske L och S skulle komma förbi, L ska lämna pengar till älsk nämligen. Men får la se hur allt blir med det. I alla fall blir det nog en lugn Fredag! Och tur är väl det, för nu är det ganska så tomt i kassan :) Tack vare mig själv att  jag fortfarande inte lämnat in mina papper till soc, kanske skulle ta o göra det? :) Det får bli på måndag i så fall :)

Hörs sen!

Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-01-15 Tid 17:31:46

Bra det :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?