Grov olovlig försovning!

Haha ja jag säger då det, dagen blev inte alls som planerad. Den blev hundra gånger bättre. Det hade jag inte trott. Skulle gå på mitt möte klockan tio idag och sedan träffat Tessan i stan. Men har varken busskort nu plus att det snöar helvete så jag ville inte dra ner till stan i detta väder och sedan gå hela vägen tillbaka igen bara för att sola i 25 minuter. Inte värt det. Men när jag var påväg till P-A ringer Annie och frågar om jag ville komma ner till stan, säger likadant till henne att jag är inte direkt sugen på att gå ut i detta väder. Men hon sa att hon betala min buss om jag kom ner vilket jag gick med på. Och vilken jävla tur att jag gjorde det. För fy fasen vad skoj vi hade idag. Så jävla cp-skadade är vi, kan man ens bli värre!? Behövs en Annie och en Johanna för det allså.

Annie köpte lite grejer som hon ska ha med sig till London som hon åker till imorn! Och jag önskar henne den bästa veckan/helgen på länge för det förtjänar hon verkligen!!!! Sedan var hon så gullig så hon bjöd på Thaibuffé med. Dundergött, Tack hjärtat ♥ :) Sedan blev det bara en hel del jävla flum. vet inte hur jag ska få ut det i ord men skoj var det.

Killen på bussen i telefon: "ah fan jag försov mig i morse" "kan du ringa och anmäla mig"
Jag och Annie: "HAHAHAHAHAHA vi vill anmäla ett brott som begåtts här idag, grov olovlig försovning" "eftersom han anger sig själv men nekar till brott så vill vi att han får minst två år på kumla och samhällstjänst på sängjätten"

Haha tror inte nån fattar det roliga i detta men HAHAHA... SKOJ!





Sedan har vi ju denna fruktansvärt fula "dress" vad det nu än är för ngt. Som jag och Annie bara var tvugna att prova. 300 spänn? Lätt värt hahahaa.. Fy fan!

Hörs ikväll nu ska jag värma mina fötter! ♥

Kommentarer:


Annie
Datum 2010-01-27 Tid 17:28:24

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA! Tack själv hjärtat! ♥



Jag tror det finns bara EN som förstår och det är... tjejen på bussen, som skratta åt oss hela tiden. hon hade ett sinne för humor! ;D hahahha


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?