Igen!

Bloggar igen för har just för tillfället absolut ingenting att göra. Beckman kommer runt sex o hämtar mig. Vet inte om jag är så sugen men kommer säkert kännar mer än underbart sen när jag väl träffar honom. Han har absolut inte gjort ngt fel, det är bara mina egna tankar som spökar. Kan bero på mötet jag var på igår hos P-A. Fick en del tips och så, plus att jag fick en "uppgift". Var taggad som fan att lösa den igår men idag är allt borta. Nu vill jag inte ens prata om det. Tråkigt och jobbigt, för det hade löst en del, och det hade känts bra för mig och saker och ting hade blivit bättre med tiden. Men som sagt, nu får vi se om jag får lusten tillbaka att ta upp det med B!

Sitter och lyssnar på musik just nu, och jag vill bara gråta! Tur man knapps har några tårar kvar, tur man lipat tillräckligt i sitt liv :) Nä pojkar och flickor. Nu ska jag försöka att bli på bättre humör. ska se om det går och kolla det nya One Tree Hill avsnittet nu. Annars ska jag göra ngt annat som driver bort tankarna en stund! :)


Robert
Beckman




// Johanna

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?