Ja just det, jag glömde...

.. Berätta två saker. På bussen till knalle då när detta med brottet hände så satt ju jag och Annie i vanlig ordning och as garva, som tur var, var det en tjej som verkligen tyckte vi var fläshiga <<. Hon följde till o med efter oss i knalle sen haha. Näe inte på riktigt kanske, men ändå :)..

Vi var även på apoteket och skulle köpte lite skit. Så står det en gammal tant på typ 60 år o ska köpa glidmeldel. Haha jag trodde jag skulle smälla av. Iofs så kan man ju använda sånt vid andra tillfällen än sex men ändå tanken slog mig. Sedan efteråt sa jag till Annie att jag borde nästan ha knackat tanten på ryggen och frågat om Gunnar skulle komma på kvällskaffe..

Haha ja ja, jag kan inte sluta skratta åt dagens händelser, och det kan no ginte tjejen på bussen heller som skratta tre timmar efter när vi var påväg till stan igen då hon var på våran buss än en gång!


Kommentarer:


Annie
Datum 2010-01-27 Tid 17:36:28

alltså jag skrattar så jag gråter..



Glöm inte bubblan! HAHHAHA


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?