Jag har ett eget liv!

Fy fan vad folk kan hålla på ibland allså. Jag har fan ett eget liv så låt mig vara ifred nån jävla gång. Säger jag att jag inte är hemma så är jag inte det, så sluta säg till mig vad jag ska göra och inte göra. Jag tänker då fan inte vara någon jävla passupp till dig/er. Så sluta tracka mig, orkar inte bli jagad av er längre jag har fan börjat om!? Så efter idag så hoppas jag att ni lämnar mig ifred o låter mig leva mitt liv. O i mitt liv passar ni inte in så försvinn bara OK?..

Nu blir det dusch snart, och sedan hemåt. Hoppas bara mitt hår hinner torka innan jag behöver gå ut i denna jävla kyla. Jävla folk som ska styra vad jag ska göra på dagarna, typ bestämma när jag ska hem osv. ÅHHH Jag blir så jävla trött! Aja hoppas jag blir av med skiten idag så jag slipper detta tjöt!

Har i alla fall två månader med finaste idag:) ♥

Hörs senare!

Kommentarer:


Ida
Datum 2010-01-08 Tid 12:09:12

Grattis till eran dag kram


Tessan
Datum 2010-01-08 Tid 22:48:24

Jobbiga människor! Men grattis på månadsdagen iallafall :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?