Jävla Horrygg/Bröstkorg

Fan så ont jag har, nu lipar jag snart alltså. Blir det inte bättre snart så får jag la dra till sjukan i alla fall. Men ork på det :S.. Suttit hemma idag med Ann en stund och kolla lite tv, sedan åkte jag hem till älsk. Idag har jag fan inte varit skärpt för fem öre vad det gäller ciggen.. Hehe men vad fan, bättre imorn, som jag säger hela tiden. Var även en runda på stan med E.K idag. Var inne på H&M och skulle köpa kläder till Alicia och jag skulle köpa nya toffsar eftersom alla mina i princip är borta. Men vad gör jag, haha jo jag glömmer av att jag har dom i handen och bara går ut från affären. Så i princip har jag ju snattat. Hehe oopsi!

Suttit o lekt med Photoshop igen i hopp om att jag ska lära mig de saker jag kunde förr och gärna nya:) Efter många om och men, så börjar minnet komma tillbaka lite smått. Men det är en lååång bit kvar! Ajsing Bajsing!





Nu blir det dusch, sedan sova!
PussPuss

Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-01-05 Tid 00:09:38

Haha, fan vad gött din snattarfia :)


Annie
Datum 2010-01-05 Tid 17:05:12

coolt, vilken kriminell jävel du är. Rånar H&M! :O CAN I TOUCH YOU?!


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?